Bartłomiej Topa tłumaczy, czym jest „OLXowanie”
W nowej kampanii serwisu OLX aktor Bartłomiej Topa w żartobliwy sposób opowiada o tym, czym jest "OLXowanie" - czyli korzystanie z platformy OLX do sprzedawania i kupowania różnorodnych przedmiotów.

Nowa reklama nie tylko promuje samą markę, ale również aplikację mobilną OLX oraz usługę Przesyłek OLX, ułatwiającą użytkownikom wysyłanie i odbieranie zakupionych przedmiotów.
Kampania reklamowa OLX potrwa do końca marca i obejmie szeroki zakres mediów. Dłuższemu filmowi reklamowemu towarzyszą krótsze formy, które będą dystrybuowane w mediach społecznościowych marki. Spoty reklamowe można oglądać w kanałach własnych marki, a także jako spoty radiowe.
- To inicjatywa wpisana w strategię marki, jest częścią szerszych działań mających na celu promocję usługi Przesyłki OLX, aplikacji mobilnej oraz procesu sprzedawania i kupowania na platformie - mówi Filip Fiedorow, dyrektor marketingu OLX. - Kampania ma na celu nie tylko zwiększenie świadomości marki, ale również zachęcenie użytkowników do aktywnego korzystania z dostępnych i wygodnych funkcjonalności oferowanych przez OLX.
Za kreatywną stronę kampanii odpowiada agencja VML, a produkcją zajął się dom produkcyjny Warsaw Production.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Bartłomiej Topa tłumaczy, czym jest „OLXowanie”
Tylko jeśli chodzi o LGBTQWERTY lub ekologie lub kobiety lub antypis. W tedy od razu ze skryptem powstaje zgłoszenie do KTR