Bartłomiej Wichniarz: z Deloitte do Questpass
Bartłomiej Wichniarz obejmuje stanowisko PR & sales executive w Questpass – start-upie realizującym działania reklamowe według idei questvertisingu.
                                Bartłomiej Wichniarz będzie odpowiadał za relacje z mediami i kluczowymi reklamodawcami.
– Zdecydowałem się na zmianę środowiska z korporacyjnego na start-upowe, ponieważ cenię błyskotliwe rozwiązania, które w dłuższej perspektywie mogą zmienić rynek. Wydaje się, że rozwój tradycyjnych produktów reklamowych jest u kresu możliwości. Z kolei nadchodzący kryzys ekonomiczny może zmienić całą strukturę wydatków reklamowych. W sytuacji niepewności na rynku na znaczeniu zyskują mierzalne formy reklamowe, a taką bez wątpienia jest questvertising – mówi Bartłomiej Wichniarz.
Bartłomiej Wichniarz z doświadczeniem w TVP
W latach 2010–2017 Bartłomiej Wichniarz pełnił funkcję kierownika sprzedaży Telewizji Polskiej w jednostce odpowiadającej za ofertę internetową. Doświadczenie zdobywał też w kilku warszawskich agencjach PR-owych oraz jako rzecznik prasowy i PR manager związku sportowego.
Ostatnie lata pracował w Deloitte. Zajmował się sprzedażą i rozwojem produktów prawnych oraz podatkowych w sektorze publicznym.
                    
Newsletter



                                                                                                                
                                    
                                    
                                    
                    
                    
                Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”    
                Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?    
                Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?    
                Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu     
                Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku    
                        
                        
                        
                        
Dołącz do dyskusji: Bartłomiej Wichniarz: z Deloitte do Questpass