Bauer ujawnił wyniki sprzedaży dwutygodnika 'TV 14'
Średnia sprzedaż czterech pierwszych numerów nowego dwutygodnika telewizyjnego "TV 14" (Wydawnictwo Bauer) wyniosła ok. 300 tys. egz. - wynika z szacunkowych danych wydawcy, który jest zadowolony z tego wyniku.
Tytuł zadebiutował na rynku 28 września br. w nakładzie 500 tys. egz. i promocyjnej cenie 1,50 zł, która nadal obowiązuje. Pismo prezentuje program 54 stacji, ma charakter rodzinny i skierowane jest do szerokiego do grona odbiorców.
Tydzień przed ukazaniem się "TV 14" w dwutygodnik z tygodnika przekształcony został "Tele Świat". Jego pierwszy numer, który także został wydrukowany w półmilionowym nakładzie, sprzedał się w ilości 400 tys. egz.
Wyników sprzedaży kolejnych wydań "Tele Świata" Bauer nie ujawnia, ale z naszych nieoficjalnych informacji wynika, że były one wyższe - np. numer drugi rozszedł się w 430 tys. egz. Pismo również kosztuje 1,50 zł, ale znaleźć można program aż 80 stacji i skierowane jest do użytkowników telewizji cyfrowej - satelitarnej i kablowej.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Bauer ujawnił wyniki sprzedaży dwutygodnika 'TV 14'