Berenika Narkiewicz-Jodko przeszła z KinAds do iPoster
Do iPoster, właściciela i operatora sieci Digital Out-Of-Home (DOOH) w segmencie galerii handlowych, dołączyła Berenika Narkiewicz-Jodko. Jako senior sales manager będzie odpowiedzialna za obsługę klientów firmy, a także działania new business.
Berenika Narkiewicz-Jodko z branżą reklamową związana od 2005 r. Ostatnio pracowała w KinAds Media jako doradca klienta, zajmując się sprzedażą powierzchni reklamowych w kinach oraz realizacją niestandardowych projektów m.in. partnerstw z kinami letnim.
Karierę zawodową rozpoczęła w domu mediowym Media Direction OMD, w którym przez ponad 12 lat zdobywała doświadczenie, dochodząc do stanowiska media managera. Odpowiadała tam m.in. za zarządzanie zespołem media plannerów, planowanie i zakup mediów oraz realizację kampanii reklamowych dla takich marek jak Carlsberg, Polkomtel czy Unilever.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Berenika Narkiewicz-Jodko przeszła z KinAds do iPoster