Bielmar reklamuje margarynę i olej Fithia w prasie i na outdoorze
Z początkiem czerwca ruszyła kampania nowej marki margaryny i olejów rzepakowych - Fithia (produkowanych przez ZT Bielmar). Działania są prowadzone w prasie i na nośnikach outdoorowych.
Promowana linia obejmuje oleje rzepakowe rafinowane z dodatkiem olejów tłoczonych na zimno oraz produkty do smarowania pieczywa. Jak twierdzi producent, Fithia ma odpowiadać na trendy konsumenckie w zakresie zdrowego stylu życia.
W skład linii wchodzą trzy warianty oleju rzepakowego z pierwszego tłoczenia: z dodatkiem oleju lnianego tłoczonego na zimno, z dodatkiem oleju z pestek dyni tłoczonego na zimno i z dodatkiem oliwy z oliwek extra virgin oraz produkty do smarowania pieczywa z dodatkiem olejów tłoczonych na zimno.
Kampania wspierającą launch produktu obejmuje billboardy w największych miastach Polski oraz reklamy prasowe w pismach o tematyce poradnikowej i lifestylowej. Zakup mediów i działania PR dla produktu zrealizowała agencja Zaza Media.
Bielmar ostatnio był aktywny reklamowo wiosną br., w kampanii pod hasłem „Chwalmy się tradycją” promował margarynę Palma.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Bielmar reklamuje margarynę i olej Fithia w prasie i na outdoorze