Herbapol kampanią pod hasłem "Najwięcej przyjemności w jednej torebce" reklamuje zielone herbaty Big Active
Trwa kampania herbat zielonych Big-Active (Herbapol) Lublin, pod hasłem „Najwięcej przyjemności w jednej torebce”. Dynamiczny, zaskakujący, a zarazem zmysłowy i kobiecy materiał video stanowi zaproszenie do odkrywania nowego wymiaru przyjemności.
W kampanii promowane są ekspresowe zielone herbaty Big-Active.
- Video emitowane w ramach kampanii odwołuje się do emocji, przyjemności i zdecydowanie wykracza poza standardowe zaprezentowanie produktów – mówi Agnieszka Michalak, brand manager w Herbapol-Lublin. - W nowoczesny, a przy tym sensualny sposób pokazujemy, że nasze zielone herbaty pobudzają zmysły i przenoszą do świata pełnego kolorów, aromatów i smaków. A to dzięki ich najwyższej jakości i starannie opracowanym, intrygującym kompozycjom dużych liści herbaty i dodatków. Taka forma spotu oddaje charakter marki Big-Active i pozwala nam skutecznie przyciągnąć uwagę świadomych konsumentek, które stawiają na wysoką jakość i poszukują nowych doznań smakowych.
Już wkrótce rozpocznie się także kampania display oraz na platformach Facebook i Instagram. Jej celem będzie wzmocnienie świadomości szerokiego portfolio marki Big-Active, które tworzą między innymi herbaty zielone, białe, czarne aromatyzowane i czerwone. Przygotowane w ramach kampanii materiały pojawią się na najbardziej zasięgowych portalach kobiecych i lifestylowych.
Spot tv emitowany jest m.in. w wybranych stacjach telewizyjnych, a także w kanałach online - na YouTube, Player oraz PolsatGo.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Herbapol kampanią pod hasłem "Najwięcej przyjemności w jednej torebce" reklamuje zielone herbaty Big Active