Argentyńczycy przygotowali billboardy, które doświetlają drogi
Argentyńska firma ubezpieczeń komunikacyjnych La Caja zrealizowała kampanię, która miała podnieść poziom bezpieczeństwa na drogach. Razem z agencją TBWA/Buenos Aires przygotowała billboardy, które dodatkowo oświetlały mniej uczęszczane drogi.

W Argentynie istotnym problemem infrastrukturalnym jest duży odsetek niskiej jakości, nieoświetlonych i trudno przejezdnych dróg. To często przyczyna wypadków.
Firma La Caja i agencja TBWA/Buenos Aires we współpracy z Narodową Organizacją Bezpieczeństwa Drogowego opracowała listę miejsc, w których niewidoczne zakręty mogą być potencjalną przyczyną wypadków. Te fragmenty dróg doświetlono, za pomocą specjalnych billboardów. Reflektory na nich umieszczone nie podświetlają tekstu reklamy, ale zbliżający się zakręt. Światło ma taką barwę i natężenie, że nie oślepia kierowców.
Dodatkowo, marketer stworzył film promocyjny, którego bohaterem jest ojciec czekający na bezpieczny powrót syna.
Billboardy przygotowała agencja TBWA z Buenos Aires.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Argentyńczycy przygotowali billboardy, które doświetlają drogi
[url=http://www.compromat.ru/page_22434.htm]Ольга Жунжурова[/url]