Blachotrapez reklamuje „dachy wielu pokoleń” (wideo)
Zaczęła się kolejna odsłona wizerunkowej kampanii reklamowej firmy Blachotrapez pod hasłem „Dachy wielu pokoleń”. Akcję przygotowały i realizują firmy Schulz Brand Friendly i Sfera Group.

Kampania przekonuje, że relacje międzyludzkie są odporne na działanie czasu, podobnie jak produkty dachowe Blachotrapezu. W reklamie pojawia się logo Złotego Laura Konsumenta, którym niedawno wyróżniono firmę.
Pierwsza odsłona kampanii była prowadzona wiosną br.
Obecny etap akcji obejmuje 15-sekundowe spoty emitowane w TVP1, TVP2, TVN, TVN24 i Polsacie.
Kreację i produkcją reklam oraz planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja reklamowa Schulz Brand Friendly, a za działania public relations odpowiada agencja Sfera Group.
Kampanie reklamowe

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Blachotrapez reklamuje „dachy wielu pokoleń” (wideo)