Black zapowiada wizytę i nową kampanię z Mikiem Tysonem
W połowie maja ruszy kolejna odsłona kampanii reklamowej napoju energetycznego Black (FoodCare) z udziałem Mike’a Tysona. Z tej okazji były bokser w przyszłym tygodniu będzie gościł w Polsce i nagra nowy spot.
W weekend w Warszawie, Gdańsku i Krakowie pojawią się wielkoformatowe reklamy zewnętrzne informujące o wizycie Mike’a Tysona w Polsce. W czasie 5-dniowego pobytu byłego mistrza bokserskiego zostanie z nim zrealizowany nowy spot napoju energetycznego Black. - W kolejnej odsłonie kampanii reklamowej Blacka będzie mnóstwo niespodzianek, z Mikiem Tysonem w roli głównej - zapowiada Paulina Włodarska-Grodzińska, dyrektor marketingu FoodCare’u.
Tyson jest twarzą Blacka od roku, kiedy napój pojawił się na rynku. W ub.r. wystąpił w dwóch reklamach produktu (przeczytaj więcej i obejrzyj je), a wizerunek byłego boksera znajduje się też na jego opakowaniach.

Nowa kampania reklamowa Blacka z Tysonem ruszy w połowie maja. Za obsługę marki nadal odpowiadają agencja Grey Group (kreacja), dom mediowy Mindshare Polska (planowanie i zakup mediów) i agencja BrandLab (public relations).
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Black zapowiada wizytę i nową kampanię z Mikiem Tysonem