Przelewy na numer telefonu Blik w Credit Agricole
Bank Credit Agricole udostępnił swoim klientom możliwość wykonywania przelewów na telefon Blik. Użytkownicy Blika mogą przelewać pieniądze w ten sposób z wykorzystaniem aplikacji mobilnych siedmiu banków.

Dzięki przelewom na telefon Blik użytkownicy nie muszą znać numeru konta odbiorcy przelewu, a pieniądze docierają do niego natychmiast, nawet jeśli korzysta on z usług innego banku.
Obecnie, po uruchomieniu usługi w Credit Agricole, wykonywanie przelewów na numer telefonu Blik umożliwia siedem banków. Możliwe jest to także w Alior Banku, Banku Millennium, Santander Banku, ING Banku Śląskim, mBanku i PKO Banku Polskim. Przelewy te są bezpłatne.

Aby korzystać z przelewów na numer telefonu Blik, użytkownik musi powiązać ten numer ze swoim rachunkiem bankowym – robi to w aplikacji bankowości mobilnej. Informacja taka trafia do systemu Blik. Dzięki temu, gdy inny użytkownik Blika chce wysłać przelew na numer telefonu, jego bank może sprawdzić w systemie Blik, na jaki numer rachunku ma wykonać przelew. Pieniądze trafiają na konto odbiorcy niemal natychmiast, nawet jeśli nadawca przelewu ma konto w innym banku niż jego odbiorca, co w tym przypadku jest możliwe dzięki zastosowaniu systemu Express Elixir.

Aby zrealizować przelew na numer telefonu Blik, po uruchomieniu aplikacji mobilnej banku należy wybrać "Przelew na telefon Blik", a następnie z książki kontaktów wybrać osobę, której mają być przekazane pieniądze (za pierwszym razem aplikacja mobilna banku poprosi o dostęp do kontaktów zapisanych w telefonie) lub wpisać jej numer telefonu. Użytkownik wybierając odbiorcę przelewu z listy kontaktów widzi, czy dana osoba również korzysta z tej funkcji i może otrzymać przelew na numer telefonu Blik. Dalej po wpisaniu kwoty i tytułu przelewu należy zatwierdzić go PIN-em aplikacji mobilnej.

W 2018 r. Polacy zrealizowali Blikiem 91 milionów transakcji - blisko trzy razy więcej niż rok wcześniej i dwa razy więcej niż w pierwszych trzech latach funkcjonowania systemu. Wartość transakcji zrealizowanych w 2018 r. przekroczyła 12 mld zł, w porównaniu do 4,5 mld zł w 2017 r. W całym zeszłym roku odnotowano 66,2 miliona transakcji w internecie, 14,6 miliona wpłat i wypłat w bankomatach, 5,18 miliona przelewów na numer telefonu oraz 5,04 miliona transakcji w terminalach płatniczych.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Przelewy na numer telefonu Blik w Credit Agricole