SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Emocje na pierwszym planie w wizerunkowych działaniach Blika

Marka Blik rozpoczęła wizerunkową kampanię, na którą składa się sześć filmów. Każdy z nich inspirowany jest przeżyciami i prawdziwymi wspomnieniami bohaterów spotów. Kampania realizowana jest pod hasłem „Co Blik, to historia”.

fot. screen YouTube fot. screen YouTube

Sześć filmów inspirowanych przeżyciami i prawdziwymi wspomnieniami ich bohaterów, udowadnia, że każda transakcja może być częścią większej opowieści. Narracje o relacjach, bliskości i emocjach łączy jedno: obecność Blika w ważnych, choć często niepozornych momentach. Kampania będzie promowana do końca roku w kanałach Meta.

Każdy odcinek opowiada inną historię z życia, pokazując przy tym konkretne funkcje Blika: przelewy na telefon, transakcje zbliżeniowe, płatności kodem w sklepach stacjonarnych i online, a także wypłaty gotówki z bankomatu.  

Autentyczne postaci i uniwersalne doświadczenia mają budować wiarygodność serii oraz ułatwiają odbiorcom utożsamienie się z przedstawionymi sytuacjami. Blik pojawia się w tle jako nieodłączna część codziennych decyzji. 

Każdy z odcinków różni się od pozostałych tematyką i postaciami głównych bohaterów. W nagraniach pojawiają się przedstawiciele różnych pokoleń i środowisk – od nastolatki kupującej mamie prezent, przez niewidomego masażystę, rzemieślnika prowadzącego rodzinny zakład, kobietę poruszającą się na wózku, po seniorkę uczącą się nowych technologii. Wszystkie te historie pokazują, jak BLIK wspiera i usprawnia codzienne życie.

Spojrzeć zupełnie inaczej 

– Seria „Blik Story” pozwoliła nam oderwać się od wykresów i statystyk, i spojrzeć na Blika  zupełnie inaczej. Wiemy, że za miliardem transakcji, które nasi użytkownicy zrealizowali w ciągu ostatnich 10 lat, stoją często wzruszające i chwytające za serce, bardzo osobiste opowieści. Jestem przekonany, że każdy z nas może znaleźć własną, niezwykłą, być może nawet zmieniającą życie historię z Blikiem w tle – mówi Krzysztof Ziewiec, dyrektor departamentu marketingu i PR w Polskim Standardzie Płatności, operatorze Blika. 

Kampania jest realizowana wyłącznie w kanałach digitalowych – na YouTube i platformach Meta. Koncepcję kreatywną i scenariusze przygotowała agencja Change Serviceplan, spoty wyreżyserowali Miłosz Sakowski i Marta Kowalska, a za produkcję odpowiada dom produkcyjny MediaReady.

 

Dołącz do dyskusji: Emocje na pierwszym planie w wizerunkowych działaniach Blika

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl