Bloomberg Media realizuje pierwsze przejęcie od dekady
Koncern Bloomberg Media kupuje od The Atlantic serwis informacyjny CityLab, specjalizujący się w tematyce przyszłości miast. To pierwsza taka transakcja koncernu od dziesięciu lat.

Umowa między Bloomberg Media a The Atlantic ma zostać sfinalizowana do końca tego roku. Jej szczegóły będą podane na początku przyszłego roku. Koncern przejmie nie tylko prawa wydawnicze do serwisu, ale i organizację corocznego forum CityLab. Spotkanie to uznawane jest na najważniejszy na świecie szczyt włodarzy miast, na którym omawiane są kluczowe problemy i wyzwania skupisk miejskich.
Bloomberg Media dzięki przejęciu CityLab poszerzy swoje portfolio o treści wysokiej jakości na temat środowiska, ekonomii, lokalnej kultury i designu. Serwis ma działać pod swoją obecną marką.
CityLab zostało założone przez The Atlantic w 2011 roku. Serwis premium bada trendy i innowacyjne rozwiązania kształtujące przyszłość miasta, skupiając się na wyzwaniach i najbardziej palących problemach, z jakimi borykają się metropolie i okalające je przedmieścia.
Bloomberg Media jest wydawcą magazynu"Bloomberg Businessweek", ma w portfolio także własną stację telewizyjną, radiową oraz serwisy internetowe. Działa w 120 krajach na świecie.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Bloomberg Media realizuje pierwsze przejęcie od dekady