BMW reklamuje swój w pełni elektryczny samochód
BMW rozpoczyna kampanię reklamową nowego modelu elektrycznego i5. Działania realizują Media.Monks, Mediaplus, Serviceplan i iProspect.

Model BMW i5 będzie dostępny w dwóch wersjach: BMW i5 eDrive40 oraz BMW i5 M60.
Główny koncept kreatywny kampanii oparty jest na postaciach Aniołów, którzy są metaforą do komunikowania m.in. pakietu korzyści BMW Proactive Care oraz innowacyjnych technologii dostępnych w nowym BMW i5.
Aniołowie w kampanii BMW i5
W spotach poznajemy Aniołów, którzy na co dzień wspierają i chronią ludzi w ich drodze, aż odkrywają nowe BMW i5.
Kampania wizerunkowa 360 realizowana jest w digitalu, telewizji, na platformach VOD, w kinie oraz w prasie.
Za strategię, badania, planowanie i zakup mediów online oraz za kompleksową realizację działań komunikacyjnych w obszarze digital media odpowiada agencja Mediaplus, która z ramienia The Marcom Engine koordynuje działania mediowe prowadzone dla klienta.
Działania w digitalu obejmują direct marketing, emisję spotów wideo na kanałach VOD oraz kampanię w social media, za którą wraz z zakupem mediów w modelu programatycznym odpowiada spółka MarTech i e-commerce connected Salestube. Agencja Plan.net TechNest skoordynowała roll-out stron produktowych. Za przygotowanie materiałów komunikacyjnych do kampanii odpowiedzialna jest agencja Media.Monks, a za kampanię offline agencja iProspect.

 Szukaj
Szukaj Newsletter
Newsletter







 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”  Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
 Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?  Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
 Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?  Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
 Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu  Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
 Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: BMW reklamuje swój w pełni elektryczny samochód