BNP Paribas wprowadził w swoich oddziałach język migowy
Od poniedziałku w oddziałach i na infolinii banku BNP Paribas dostępna jest bezpłatna pomoc tłumacza języka migowego. Osoby głuche mogą skorzystać z własnego telefonu lub specjalnego tabletu, by połączyć się z profesjonalnym tłumaczem, który ma przybliżyć ofertę banku, używając polskiego języka migowego.

W każdym oddziale Banku BNP Paribas znajdują się tablety, na których zainstalowane są specjalne aplikacje. Po kliknięciu w odpowiednią ikonę na pulpicie, następuje automatyczne połączenie doradcy z tłumaczem języka migowego. Za jego pośrednictwem klient ma możliwość poznania wszystkich detali oferty banku oraz zadania pytań. Usługa może być też uruchomiona na prywatnym telefonie klienta – wystarczy zeskanować naklejkę z QR kodem, która znajduje się na drzwiach każdego oddziału banku.
Żeby dodatkowo ułatwić osobom głuchym wizyty w oddziałach, Bank BNP Paribas proponuje wykorzystanie aplikacji Booksy w celu umówienia spotkania. Osoby z dysfunkcją słuchu mogą wybrać spotkanie w języku migowym (w aplikacji została wyodrębniona taka możliwość), wskazując następnie oddział, w którym chcą się spotkać z doradcą. Przy zdjęciach oddziałów banku w aplikacji pojawi się również oznaczenie w postaci migających rąk. Za pomocą Booksy wizytę w oddziale może umówić każdy.
- Używając języka migowego można przekazać tę samą treść, również specjalistyczną, co w językach fonicznych. Dlatego, przychodząc nawet z najtrudniejszą sprawą każdy niesłyszący klient będzie obsłużony na najwyższym poziomie i otrzyma odpowiedzi na wszystkie pytania dotyczące naszej oferty. Wszystko dzięki firmie Migam i kreatywnemu połączeniu nowoczesnej technologii wideo oraz profesjonalnych tłumaczy polskiego języka migowego - mówi Renata Rybarczyk, dyrektor biura wsparcia sprzedaży, odpowiedzialna m.in. za zwiększanie dostępności oddziałów banku BNP Paribas.
Obsługa w polskim języku migowym to kolejna z inicjatyw banku BNP Paribas ułatwiających „bankowanie” osobom z niepełnosprawnościami. Wszystkie oddziały wyposażone są w ramki do podpisów i lupki powiększające dla osób niedowidzących. Dodatkowo w placówkach oraz poprzez infolinię banku można zamówić wzory umów podstawowych produktów dla klientów indywidualnych w alfabecie Braille’a, wydruk z wygodną do czytania wielkością czcionki, nagranie audio, a także nagranie wizualne treści w polskim języku migowym. 36 placówek banku posiada certyfikat „Obiekt bez barier” nadawany przez Fundację Integracja. W planach jest certyfikacja kolejnych placówek.
Wszystkie oddziały banku posiadają też certyfikaty OK Senior, co oznacza, że są przyjazne w obsłudze dla klientów po sześćdziesiątym roku życia.

 Szukaj
Szukaj Newsletter
Newsletter






 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”  Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
 Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?  Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
 Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?  Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
 Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: BNP Paribas wprowadził w swoich oddziałach język migowy