Bosch i Finish ze wspólnym konkursem
Bosch (BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego) we współpracy z marką produktów do zmywarek Finish startuje z nową aktywacją dla konsumentów. W konkursie do zdobycia Mercedes GLA.
Konkurs trwa do 22 kwietnia 2019 roku. Mogą w nim wziąć udział osoby, które w czasie akcji kupią zmywarkę marki Bosch. Zakup należy zarejestrować za pośrednictwem formularza i przesłać odpowiedź na pytanie konkursowe: W jaką podróż wybrałbyś się w zaoszczędzonym dzięki zmywarce czasie? Dodatkowo, każdy kto w okresie konkursu kupi zmywarkę Bosch, dodatkowo może u sprzedawcy odebrać zestaw kapsułek Finish Quantum.
Konkurs reklamowany w telewizji i internecie
Promocję wspiera kampania telewizyjna i internetowa. Reklama będzie przez dwa miesiące emitowana w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Promocji telewizyjnej towarzyszy 2-miesięczna kampania online, aktywności e- commerce i shop-in-shop. W sklepach stacjonarnych pojawiają się naklejki i plakaty konkursowe.
Za przeprowadzenie kampanii TV odpowiada dom mediowy OMD. Plan działań online nadzoruje Insignia. Spot reklamowy został opracowany na podstawie materiałów centralnych. Key visual konkursowy zaprojektował: TStudio Tomasz Lechociński.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Bosch i Finish ze wspólnym konkursem