Bosch z kampanią o oszczędzaniu wody
Ruszyła nowa kampania marki Bosch, w której podkreślono wodooszczędność jej sprzętów AGD.

Bosch podkreśla, że w ostatnich latach ulepszył swoje sprzęty pod kątem zużycia energii i wody. W swojej akcji marka chce pokazać, że wodę można oszczędzać wybierając m.in. wodooszczędne urządzenia AGD.
Na potrzeby akcji przygotowano wideo, w którym prezentowane są technologie w pralkach Bosch, dzięki którym można zużywać mniej wody.
Intensywna kampania display oraz VOD potrwa do 15 października br. Będzie realizowana za pomocą zakupu programatycznego na takich platformach jak vod.tvp.pl, ipla.pl, player.pl, Youtube oraz Facebook.
ARC zajęła się planowaniem i zakupem mediów w internecie, OMD w telewizji. Spot jest adaptacją materiałów globalnych.
Kampanie reklamowe

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Bosch z kampanią o oszczędzaniu wody