Anna Drozdowska awansowała w Bosch
Anna Drozdowska od maja pełni funkcję regionalnego brand managera marki Bosch na Europę w centrali firmy BSH w Niemczech.
Z Bosch, Siemens i Gaggenau (BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego) Anna Drozdowska związana jest od 18 lat. W tym czasie odpowiadała za budowanie komunikacji marek Bosch, Siemens, Gaggenau. Dla tej ostatniej zorganizowała 40 luksusowych eventów kulinarnych z udziałem znanych szefów kuchni i celebrytów. Była odpowiedzialna za projekt Future Living Award dla marki Siemens i za wdrożenie oraz opracowanie platformy internetowej dla konsumentów, która działa obecnie w ponad 60 krajach.
Od maja pełni funkcję brand manager Bosch na całą Europę
Wcześniejsze doświadczenia zawodowe gromadziła w agencji McCann, gdzie pracowała dla marek Coca-Cola, Algida i Nestle. Karierę zaczynała w Unileverze.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Anna Drozdowska awansowała w Bosch