Brand24 przez kwartał zyskał 85 klientów. Sadowski: „efekt wakacji” wyjątkowo odczuwalny
Na koniec września br. zajmująca się monitoringiem internetu firma Brand24 miała 3 822 aktywnych klientów, o 85 więcej niż kwartał wcześniej. - „Efekt wakacji" był w tym roku wyjątkowo odczuwalny z uwagi na realizację, odłożonego w czasie pandemii, popytu w turystyce - komentuje prezes spółki Michał Sadowski.
W komunikacie giełdowym Brand24 stwierdzono, że zdaniem firmy „dynamika pozyskiwania nowych klientów plasowała się na niższych niż dotychczas poziomach ze względu na sezon wakacyjny”, a „co roku w okresie czerwiec - wrzesień zauważalne jest spowolnienie wzrostu w decyzjach zakupowych klientów co przekłada się na sprzedaż produktu”.
- „Efekt wakacji" był w tym roku wyjątkowo odczuwalny z uwagi na realizację, odłożonego w czasie pandemii, popytu w turystyce. Mimo to, udało się zwiększyć liczbę aktywnych kont, choć oczywiście nie jest to dynamika naszych marzeń - komentuje Michał Sadowski, współtwórca i prezes Brand24. - Jesteśmy jednak przekonani, że tradycyjnie, w ostatnim kwartale roku sprzedaż będzie na znacznie wyższym poziomie. Cały czas pracujemy nad ulepszaniem naszych produktów, nowymi usługami i poprawą UX - podkreśla.
Rok do roku liczba aktywnych klientów Brand24 zwiększyła się z 3 210 do 3 822.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
- Przeprowadziliśmy szeroko zakrojone badanie zadowolenia i preferencji naszych klientów, z którego wynika, że doceniają oni nasze wysiłki, co więcej deklarują gotowość płacenia za nie wyższego abonamentu. Dlatego obecnie pracujemy nad nowym cennikiem, który będzie bardziej adekwatny do oferowanego zakresu usług - opisuje Michał Sadowski.
- Warto podkreślić, że stopniowe przesuwanie się w stronę droższych produktów premium może sprawić, że w nieodległej przyszłości - ocena naszego biznesu będzie zdecydowanie bardziej miarodajna po przychodach i wyniku, nie po liczbie klientów - zaznacza Sadowski.
- Cały czas pracujemy nad rozbudową nowego produktu w postaci działu Custom Reports. Cykl dojrzewania klientów jest w tym produkcie znacznie dłuższy niż samym narzędziu, ale i wartość klienta jest kilkunastokrotnie wyższa. Jesteśmy przekonani, że w najbliższych latach, Custom Reports staną się bardzo znaczącą linią przychodową grupy Brand24 i najpewniej w przyszłym roku zaczniemy raportować osobno wyniki tego segmentu naszej działalności - ocenia szef Brand24.
W pierwszej połowie br. Brand24 osiągnął wzrost przychodów sprzedażowych o 12,2 proc. do 7,35 mln zł i wyniku netto z 575 tys. zł straty do 157 tys. zł zysku. Każdy klient spółki płaci średnio 330 zł, już 63 proc. jest z zagranicy.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 


Dołącz do dyskusji: Brand24 przez kwartał zyskał 85 klientów. Sadowski: „efekt wakacji” wyjątkowo odczuwalny