Braveran na koszulkach Widzewa - Aflofarm testuje sponsoring sportu
Preparat na potencję Braveran (produkowany przez Aflofarm Farmacja Polska) został sponsorem głównym Widzewa Łódź. To pierwszy na polskim rynku przypadek sponsorowania klubu piłkarskiego przez markę z sektora farmaceutycznego.
Logo Braveranu po raz pierwszy na koszulkach piłkarzy Widzewa Łódź i nośnikach na stadionie klubu znalazło się podczas niedzielnego meczu z Legią Warszawa (przypomnijmy, że Legia w najbliższym czasie kończy współpracę sponsorską z ActiveJet i zaczyna z Fortuną - przeczytaj o tym więcej). Umowa Aflofarmu i Widzewa obowiązuje zaledwie do końca br., przy czym z możliwością przedłużenia. - Liczymy jednak na długofalową współpracę, która właśnie się rozpoczyna - deklaruje Paweł Młynarczyk, prezes klubu.
Widzew nie miał sponsora głównego od połowy br., kiedy współpracę z klubem zakończyła marka Harnaś (należąca do Carlsberg Polska).

- Widzew to jedyny przedstawiciel województwa łódzkiego w T-Mobile Ekstraklasie (siedziba Aflofarmu mieści się w Pabianicach - przyp.red.) i bez wątpienia to klub, w który warto inwestować i poprzez który warto się reklamować. Taki też mamy cel, zostając sponsorem głównym klubu. Liczymy, że nasza współpraca zaowocuje coraz lepszymi wynikami sportowymi Widzewa i jednoczesnym wzmocnieniem wizerunku marki Braveran - tłumaczy Andrzej Tomasik, marketing unit manager w Aflofarm Farmacja Polska (na zdjęciu poniżej z prawej, wspólnie z prezesem Pawłem Młynarczykiem i piłkarzem Widzewa).

Umowa Alfofarmu z Widzewem to pierwsza na polskim rynku współpraca sponsorska firmy i marki z branży farmaceutycznej z klubem piłkarskim. Aflofarm nie angażował się też dotychczas w sponsorowanie piłki nożnej. Firma skupia się na reklamowaniu swoich produktów w tradycyjnych mediach. Od stycznia do września br. przeznaczyła na to cennikowo (bez uwzględnienia internetu) 701,4 mln zł, będąc zdecydowanie największym reklamodawcą w Polsce (zobacz szczegółowe dane).
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Braveran na koszulkach Widzewa - Aflofarm testuje sponsoring sportu