„Bravo Girl” z największym spadkiem sprzedaży wśród pism młodzieżowych (dane za I-III kwartał)
W pierwszych trzech kwartałach 2013 roku wszystkie magazyny młodzieżowe zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił miesięcznik „Bravo Girl”. Na pozycji lidera uplasował się dwutygodnik „Bravo”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem pism młodzieżowych dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w pierwszych trzech kwartałach 2013 roku wyniosła 152 266 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2012 roku magazyn zanotował spadek wynoszący 12,45 proc.
Na drugie miejsce z czwartego awansował „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie jednak zmniejszyła się w skali roku o 5,75 proc. do poziomu 76 354 egz.
Ostatnią lokatę na podium zajął również wydawany przez Wydawnictwo Bauer miesięcznik „Twist”, którego średni wynik zmalał o 20,55 proc. do 66 924 egz.
Z drugiej na czwartą pozycję spadł miesięcznik „Bravo Girl” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 66 606 egz., po największym spadku w zestawieniu wynoszącym 23,48 proc.
Wirtualnemedia.pl | I-III kwartał | |
ZKDP | 2013 | 2012 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Bravo | 152 266 | 173 917 |
Fun Club | 76 354 | 81 010 |
Twist | 66 924 | 84 229 |
Bravo Girl | 66 606 | 87 044 |
Także w samym wrześniu 2013 roku pierwsze miejsce należało do miesięcznika „Bravo”. Wynik tego pisma w porównaniu do września 2012 roku zmniejszył się o 12,14 proc. do poziomu 142 110 egz. Drugie miejsce zajął „Fun Club” (94 107 egz.; spadek o 13,42 proc.), a trzecie - „Twist” (87 756 egz.; w dół o 14,51 proc.). Najwięcej stracił ostatni w zestawieniu miesięcznik „Bravo Girl” - było to 22,14 proc.
Wirtualnemedia.pl | wrzesień | |
ZKDP | 2013 | 2012 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Bravo | 142 110 | 161 738 |
Fun Club | 94 107 | 108 688 |
Twist | 87 756 | 102 647 |
Bravo Girl | 73 778 | 94 759 |

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Bravo Girl” z największym spadkiem sprzedaży wśród pism młodzieżowych (dane za I-III kwartał)