SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Marysia Jeleniewska w kampanii lodów Twister

Pod hasłem „Rozkręć się z Twisterem – Do It Yourself!” wystartowała kampania reklamowa lodów Twister (Unilever), realizowana przez agencję Cut The Mustard. Ambasadorkami projektu zostały Marysia Jeleniewska i artystka Oliwia Cajdler z Glina Store.

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

W ramach kampanii powstała limitowana kolekcja ręcznie robionej biżuterii inspirowanej kolorami i smakami lodów Twister. Za projekt odpowiada influencerka Marysia Jeleniewska oraz artystka Oliwia Cajdler. Kolekcji towarzyszy energetyczny i kolorowy spot, sesja zdjęciowa, socialowy konkurs, meet & greet z influencerką oraz komunikacja, w której Marysia zachęca młodych do odkrywania swojej kreatywności w duchu DIY.

Kluczowym elementem kampanii jest konkurs prowadzony na stronie rozkrecsieztwisterem.pl, który zaprasza młodych do pokazania, jak kolory i smaki Twistera pobudzają ich kreatywność w wybranej pasji. Na zwycięzców czekają nagrody, w tym 10 000 zł wsparcia na rozwój twórczy.

W ramach kampanii marka Twister wspiera również działania Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, angażując się w walkę z hejtem w sieci. 

Za ideę i egzekucję kreatywną oraz organizację konkursu odpowiada agencja Cut The Mustard, a za media – dom mediowy Mindshare.

Dołącz do dyskusji: Marysia Jeleniewska w kampanii lodów Twister

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl