„Bravo” liderem sprzedaży pism młodzieżowych, „Twist” ostro w dół
W sierpniu 2013 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów młodzieżowych znalazł się dwutygodnik „Bravo”. Wszystkie pisma zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Twist”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu 2013 roku wyniosła 169 795 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2012 roku pismo to zanotowało spadek wynoszący 9,02 proc.
Drugie miejsce należało do magazynu „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 11,13 proc. do poziomu 87 477 egz.
Ostatnia lokata podium przypadła, również wydawanemu przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznikowi „Bravo Girl”. Jego wynik zmalał w ciągu roku o 19,77 proc. do 74 441 egz.
Natomiast czwarte miejsce zajął „Twist” (Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem tego magazynu spadła najbardziej w zestawieniu, bowiem o 21,25 proc. i wyniosła 72 973 egz.
Wirtualnemedia.pl | sierpień | |
ZKDP | 2013 | 2012 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Bravo | 169 795 | 186 626 |
Fun Club | 87 477 | 98 429 |
Bravo Girl | 74 441 | 92 786 |
Twist | 72 973 | 92 662 |
W sierpniu 2013 roku w porównaniu do lipca 2013 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 10,02 proc.) pochwalić się mógł magazyn „Bravo Girl”. Z kolei jedyny spadek odnotował tutaj „Twist” - było to 5,33 proc.
Wirtualnemedia.pl | 2013 | |
ZKDP | sierpień | lipiec |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Bravo | 169 795 | 157 881 |
Fun Club | 87 477 | 82 728 |
Bravo Girl | 74 441 | 67 661 |
Twist | 72 973 | 77 083 |

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Bravo” liderem sprzedaży pism młodzieżowych, „Twist” ostro w dół