Bulsjarz, Roksasas i Klaudia Sobótka śpiewają w świątecznej kampanii T-Mobile
W ramach kampanii świątecznej T-Mobile, marka opublikowała teledysk do świątecznej piosenki zaśpiewanej przez popularnych tiktokerów. Działania realizuje agencja VMLY&R.
Ruszyła kolejna odsłona świątecznej kampanii T-Mobile. W tym roku marka przypomina o tym, że rozmowa to najlepszy prezent na święta. Dlatego zamiast pytać o przyszłość, dawać złote rady i mówić, jak należy żyć, zapytajmy bliskich o to jak się czują i czy są szczęśliwi.
Z tej okazji, w ramach digitalowej kampanii świątecznej T-Mobile, agencja VMLY&R przygotowała utwór świąteczny i teledysk, poświęcony rodzinnym relacjom przy świątecznym stole. Piosenka bazuje na kultowym przeboju “Jingle Bells”, ale w zupełnie nowej wersji: brzmienia nawiązują do trapu, soulu i popu, a tekst do niewygodnych pytań jakie padają w święta. Piosenkę zaśpiewali Bulsjarz, Roksasas i Klaudia Sobótka, doskonale znani - zwłaszcza młodym odbiorcom - z TikToka i Instagrama.
Utwór został przygotowany przez Wojtka Urbańskiego i studio Dyspensa. Teledysk do piosenki wyreżyserowała Nastka Gonera z Igorem Połaniewiczem za kamerą. Działania digital prowadzi VMLY&R. Teledysk można zobaczyć na kanałach T-Mobile – YouTube i Facebook, a piosenkę (już niedługo) posłuchać na Spotify.
W okresie przedświątecznym T-Mobile prowadzi szeroko zakrojone działania, w tym: kampanię wizerunkową, promocję oferty świątecznej czy współpracę ze Szlachetną Paczką - działania w internecie realizuje VMLY&R.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Bulsjarz, Roksasas i Klaudia Sobótka śpiewają w świątecznej kampanii T-Mobile