Burberry nowym logo zrywa z nowoczesnością
Luksusowa marka odzieżowa Burberry zaprezentowała odmienione logo autorstwa nowego dyrektora kreatywnego Daniela Lee.

Odkąd Daniel Lee oficjalnie zastąpił Riccardo Tisci na stanowisku dyrektora kreatywnego brytyjskiej marki, pracował nad tym, by pokazać Burberry w nowoczesnym świetle. Po czterech miesiącach kierowania marką, Lee będzie nadal wdrażał nowe strategie, aby wprowadzić Burberry na nowy grunt, który podważy jej tradycyjne korzenie.
Marka niedawno wyczyściła swój Instagram i pozostawiła wszystkich w niepewności, co do tego, co to może oznaczać. We wtorek firma zaprezentowała się od nowa - pokazując swoją pierwszą kampanię pod kreatywnym kierownictwem Daniela Lee wraz z zupełnie nowym projektem logo.
W kampanii występuje szereg brytyjskich gwiazd, w tym Shygirl , Skepta , John Glacier, Liberty Ross i Lennon Gallagher. Na zdjęciach widać, jak podchodzą do aparatu z bliska, ukazując ich naturalne piękno, wzmocnione eleganckim wyglądem Burberry. Gwiazdy są uchwycone w odprężającej scenerii.
Nowe logo marki przedstawia słowo Burberry napisane cienką i elegancką czcionką.
Zmodyfikowano też charakterystyczny dla marki emblemat konia - teraz przedstawia on rycerza na koniu, nad którym na fladze widoczny jest łaciński napis „Prorsum” - wszystko w odcieniach bieli i granatu.
Burberry wyjaśnia, że aktualny emblemat jest nawiązaniem do tradycyjnego logotypu z 1901 roku. konturem w odcieniach bieli i granatu.
Dołącz do dyskusji: Burberry nowym logo zrywa z nowoczesnością