Nowy kanał nadaje tymczasowo z dwoma logotypami
1 sierpnia Red Carpet TV zmienił nazwę na Show TV. W dolnej części ekranu logo Red Carpet TV nadal jest jednak wyświetlane. – Aby zmiana nazwy się utrwaliła, przez tydzień do 10 dni, będziemy nadawać dwa logotypy. Nie do wszystkich operatorów dotarła informacja o rebrandingu. Poza tym są wakacje – mówi Wirtualnemedia.pl Leszek Kułak, przewodniczący rady nadzorczej Red Carpet Media Group.

Od ponad tygodnia logo Show TV było widać w prawym dolnym rogu ekranu. Prawy górny róg zajmowało logo Red Carpet TV. Teraz znaki graficzne zamieniły się miejscami. Nie jest to pierwsza taka sytuacja towarzysząca rebrandingowi kanału. W 2021 roku dwa logotypy – Antena HD i Silver TV nadawał kanał Grupy MWE Networks.
Napis Silver TV (stacja dla seniorów pod taką nazwą miała pierwotnie wystartować na MUX-1 naziemnej telewizji cyfrowej) usunięto dopiero, kiedy do nadawcy dotarły dokumenty z KRRiT o zmianie nazwy. W 2024 roku Grupa MWE Networks nadawała dwa logotypy także przed sformalizowaniem zmiany nazwy Golf Channel Polska na Golf Zone.
Jakie treści pokazuje Show TV?
Na początku czerwca Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji poza zgodą na rebranding Red Carpet TV, zaakceptowała wniosek nadawcy o zmianę charakteru programu z wyspecjalizowanego filmowo-serialowo-kulturowego na wyspecjalizowany filmowo-serialowo-rozrywkowy. Choć Show TV zmienił nazwę, to w Rakuten TV dalej można oglądać kanał FAST Red Carpet TV International.
Do ramówki Show TV trafią cztery nowe autorskie formaty i cztery produkcje, które miały być wcześniej udostępniane na Netfliksie. W ofercie stacji znajdzie się na przykład „La Agencia”, modowy talent show z Ameryki Południowej. Nowością w ramówce będzie autorski program Weroniki Juszczak pod tajemniczym tytułem „Brzmi znajomo”, w którym znana piosenkarka będzie tropić podobieństwa a nawet plagiaty utworów muzycznych na całym światowym rynku.
W ramówce znajdzie się też nowy autorski program w formacie Light Night Show „King of da Speech”, który poprowadzi Amin. Nadawca będzie kontynuował „Kabaret bez granic”. W ofercie pojawi się też program pokazujący występy z krajowej sceny. Nosi nazwę „Stand-up”. Widzowie będą mogli oglądać nowe odcinki formatów i seriali „Planetarium”, „Agent Willy – Willy Tisher Show”, „Moda na sukces”, „Najpiękniejsza Brzydula”, „Influencerka”, „The Queen of flow”, „Amar y vivir” czy „In the shadows”.
Zainteresowani operatorzy mogą dołączyć do oferty wersję 4K Show TV. Wraz z rebrandingiem stacja miała powrócić do emisji satelitarnej. Jak na razie to nie nastąpiło. Kułak nie wyklucza, że zmieni się to od września. Przed miesiącem Red Carpet TV i ViDoc TV zostały usunięte z transpondera Canal+ Polska w związku z problemami finansowymi nadawcy.
Źródłem problemów było uruchomienie kanału ViDoc TV na MUX-8 naziemnej telewizji cyfrowej. W związku z blisko 5 mln zł zadłużenia, Emitel usunął w połowie lutego stację z multipleksu. Kontynuuje ona nadawanie w sieciach kablowych i serwisach streamingowych. KRRiT wszczęła postępowanie w sprawie cofnięcia koncesji naziemnej ViDoc TV. Niektórzy operatorzy udostępniają kanał ViDoc TV1 (dawny Red Top TV).
Dołącz do dyskusji: Nowy kanał nadaje tymczasowo z dwoma logotypami