Burda Media Polska odświeża serwis Kobieta.pl
Wydawnictwo Burda Media Polska odświeżyło serwis kobieta.pl. W nowej odsłonie postawiono na minimalizm.
Redaktor prowadząca i product owner serwisu Weronika Płocha tłumaczy, że w nowej odsłonie portalu odświeżono wygląd serwisu, stawiając na minimalizm.
- Zmienia się świat wokół nas a my reagujemy na te zmiany. Chcieliśmy nadać serwisowi kobieta.pl nowy, odświeżony wygląd. Postawiliśmy na lekki i minimalistyczny styl – dodaje.
Portal skupia się na tematach urody, mody, zdrowia i psychologii, stawia na tematy społeczne (prawa kobiet, role społeczne, macierzyństwo). Duży nacisk kładzie na treści exclusive, felietony i wywiady z kobietami.
Serwis kobieta.pl obecnie notuje około 4,79 mln odsłon miesięcznie.
Burda Media Polska
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Burda Media Polska odświeża serwis Kobieta.pl
Подавление аппетита Снижение тяги к вредной пище Расщепление подкожного жира Закрепление полученного результата НАВСЕГДА Жми сюда --> http://v.ht/LwWP
Стремительно и безопасно худеете без тяжелых тренировок Не нужно менять привычный образ жизни Не нужно отказываться от любимых блюд Препарат не меняет гормональный фон Потерянный вес не возвращается 100 % натуральный состав Уже похудели около 200 000 человек Жми сюда --> http://v.ht/LwWP