Grupa CCC rezygnuje z rewolucyjnej usługi. "Stary nowy" prezes ma inną koncepcję
Grupa CCC rezygnuje z usługi esize.me, o czym oficjalnie informuje swoich klientów. Innowacyjna usługa pomagająca w doborze rozmiaru obuwia była dostępna od 2018 roku i pozwalała likwidować ryzyko niedopasowania obuwia zakupionego przez internet.
Jak można przeczytać w komunikacie rozesłanym do klientów sklepów CCC i eobuwie.pl (Grupa Modivo), usługa esize.me będzie dostępna tylko do końca marca br. Po tym terminie nie będzie już możliwe „wykonanie skanu stóp przy użyciu tej technologii, a także korzystanie z funkcjonalności w zakresie dopasowywania obuwia” – informuje firma, nie podając przy tym powodów tej decyzji.
W lutym o rezygnacji z usługi esize.me donosił portal dlahandlu.pl, powołując się na informacje czytelników o wycofywaniu urządzeń do skanowania z niektórych salonów w Warszawie. W przytoczonej na łamach wspomnianego portalu wypowiedzi prezesa firmy, Dariusza Miłka, wynikało, że sieć zamierza wrócić do bardziej tradycyjnego modelu sprzedaży. Miłek wrócił na fotel prezesa wiosną 2023 roku.
Czytaj także: CCC zapowiada powrót do dywidendy. W jego akcje zainwestuje szef InPostu
Wiosną ub.r. informowano, że z innowacyjnej usługi pomiaru stóp dostępnej dla klientów salonów CCC i eobuwie.pl korzysta ponad 3 miliony użytkowników w Polsce, a także w Czechach czy Rumuni.
Usługę esize.me została wprowadzona w październiku 2018 r., wprowadzając w salonach stacjonarnych skanery 3D. Rozwiązanie rekomendowało najbardziej odpowiedni rozmiar obuwia do danej stopy. W przekoaniu ówczesnego prezesa firmy eobuwie.pl Marcina Grzymkowskiego, skaner miał zminimalizować ryzyko nietrafionego rozmiaru przy zakupach online.
– Buty przez internet kupuje niewiele ponad 10 procent klientów w Polsce. Chcemy dotrzeć do tych 90 procent, które obawia się niedopasowania butów. System esize.me likwiduje ryzyko niedopasowania - mówił tuż przed startem innowacyjnego rozwiązania Marcin Grzymkowski.
Od 2021 roku z usługi esize.me, za pośrednictwem aplikacji na smartfona, mogli korzystać też klienci w Bułgarii, Czechach, Grecji czy na Węgrzech.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Dołącz do dyskusji: Grupa CCC rezygnuje z rewolucyjnej usługi. "Stary nowy" prezes ma inną koncepcję