Ceneo.pl reklamuje się drukowaną gazetką dla klientów tradycyjnych sklepów
Internetowa porównywarka cenowa Ceneo.pl (należąca do Grupy Allegro) testowo wydrukowała i rozdystrybuowała we Wrocławiu 100 tys. egz. swojej gazetki promocyjnej - Cały czas szukamy nowych form dotarcia do potencjalnych klientów - wyjaśnia Jakub Walczak, kierownik działu marketingu serwisu.
12-stronicowa gazetka prezentuje najciekawsze sezonowe oferty sklepów internetowych prezentowane na Ceneo.pl. W połowie maja 100 tys. jej egz. trafiło do skrzynek pocztowych mieszkańców Wrocławia.
- Projekt ma charakter pilotażowy. Cały czas szukamy nowych form dotarcia do potencjalnych klientów. Gazetki promocyjne są bardzo popularne wśród osób szukających najlepszych cenowych okazji, a nie ma lepszego miejsca na takie polowanie niż nasz serwis - tłumaczy Jakub Walczak, kierownik działu marketingu Ceneo.pl. - Dzięki naszemu projektowi chcemy zaangażować te osoby, które do tej pory preferowały tradycyjne zakupy. Gazetki promocyjne są kojarzone przede wszystkim z dużymi centrami handlowymi, a my pokazujemy, że w internetowym serwisie handlowym oferta jest o wiele szersza (8 milionów produktów z 6 tys. sklepów), atrakcyjniejsza cenowo, z dostawą do domu i gwarantowaną możliwością zwrotu. Gazetka spełnia zatem także funkcję edukacyjną - uczy krok po kroku internetowych transakcji, pokazując ich prostotę, intuicyjność, wygodę i bezpieczeństwo - opisuje.

- Planujemy wydawanie gazetki kilka razy do roku, zawsze wiążąc ją mocno z najpopularniejszymi kategoriami w danym sezonie. Docelowo gazetka będzie dystrybuowana także w innych miastach - zapowiada Walczak.
W marcu br. strony Grupy Ceneo.pl (oprócz Ceneo.pl i jego wersji lokalnej należą do niej m.in. Taniomania.pl i kilka serwisów lifestylowych) zanotowały 6,4 mln użytkowników i 81,8 mln odsłon krajowych (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Ceneo.pl reklamuje się drukowaną gazetką dla klientów tradycyjnych sklepów