Chipsy Lay’s reklamowane w nowych smakach Deli (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa Lay’s Deli, nowych wersji smakowych chipsów Lay’s (Frito Lay Poland). Akcję - prowadzoną w telewizji, internecie i sklepach - przygotowały i realizują firmy BBDO Warszawa i Media Direction OMD.
Reklamy Lay’s Deli pokazują wesołe spotkanie grupy młodych osób, podczas którego zgrzyt następuje dopiero wtedy, gdy do zjedzenia zostaje ostatni chips, ale szczęśliwie okazuje się, że kupiona zostało jeszcze jedna paczka. Podsumowuje to hasło „Spotkania lepiej smakują z Lay’s”.
Końcowa część reklamy informuje o nowej edycji limitowanej tych chipsów - Lay’s Deli, która właśnie trafiła do sprzedaży.
Obejmuje ona trzy smaki: pomidory cherry, słodkie tajskie chilli oraz ser z żurawiną.
Akcja reklamowa od 2 września jest prowadzona w telewizji (stacje ogólnopolskie i tematyczne), internecie (serwisy VoD, facebookowy fanpage Lay’s) oraz punktach sprzedaży (materiały POS).
Kreację kampanii przygotowała agencja BBDO Warszawa, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD. Akcja potrwa do 20 października.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Chipsy Lay’s reklamowane w nowych smakach Deli (wideo)