Chylińska i Wojewódzki z dziećmi reklamują Internet Elastyczny w Play (wideo)
W nowej kampanii reklamowej Play z udziałem Agnieszki Chylińskiej, Kuby Wojewódzkiego i grupki dzieci promowana jest usługa Internet Elastyczny. Akcję przygotowały i realizują firmy Grandes Kochonos, Plej, Artegence, Isobar Polska i MediaCom Warszawa.

W spocie Chylińska i Wojewódzki rozmawiają z grupką dzieci o znaczeniu słów „elastyczny” i „dopasowany”. Kampania podkreśla, że w ramach usługi Internet Elastyczny płaci się 10 zł za każde 10 GB rozpoczętego transferu internetowego.
Od trzech tygodni trwa utrzymana w podobnej konwencji kampania Play reklamująca internet 4G LTE Ultra.
Nowa akcja reklamowa obejmuje telewizję, internet oraz punkty sprzedaży.
Kreacją kampanii zajęła się agencja Grandes Kochonos, za reklamy i inne aktywności w internecie odpowiadają agencja Artegence i Isobar Polska, a za przygotowanie materiałów BTL - agencja Plej. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaCom Warszawa.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Chylińska i Wojewódzki z dziećmi reklamują Internet Elastyczny w Play (wideo)