Cinema City reklamuje się na 12. urodziny (wideo)
Rusza kampania reklamowa sieci kinowej Cinema City wspierająca jej 12. urodziny w Polsce. Spot na potrzeby akcji przygotowały firmy Schulz Brand Friendly i SCH Creative.
Urodzinowa kampania Cinema City informuje, że z okazji 12. rocznicy działania tej sieci w Polsce 10 listopada bilety w niej na filmy 2D będą kosztować tylko 12 zł.
Akcja reklamowa od 5 listopada obejmuje w telewizję ( TVP, Polsat, At Media, Discovery) radio, internet oraz autopromocję w kinach Cinema City.
Kreację spotów na potrzeby kampanii przygotowała agencja Schulz Brand Friendly, a ich produkcją zajął się dom produkcyjny agencji SCH Creative. Akcja potrwa do 10 listopada.
Kampanie reklamowe

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Cinema City reklamuje się na 12. urodziny (wideo)