Cinema City kampanią chce zachęcić do częstszych wizyt w kinie
Sieć Cinema City ruszyła z ogólnopolską kampanią „Tak smakuje kino”, która ma na celu zachęcenie widzów do częstszych wizyt w kinie poprzez atrakcyjne nagrody za zakup biletów i produktów barowych.

Wśród gwarantowanych upominków znajdują się m.in. darmowy popcorn, bilety na seans czy zniżki na barze.
Działania prowadzone są w ekosystemie Google (search, Performance Max, Display & Video 360, YouTube), a także na Facebooku, TikToku, rich media, mailingu oraz we współpracy z kontekstowo dopasowanymi portalami.
Grupą docelową są mieszkańcy ponad 20 miast w Polsce, w których działają kina sieci Cinema City.
Za kampanię promocyjną w kanałach digital odpowiada agencja Cube Group.
Współpraca tej agencji z Cinema City rozpoczęła się w 2024 roku. Agencja odpowiada za promocję premier kinowych, oferty Unlimited oraz kampanie skierowane do klientów indywidualnych i biznesowych.
Dołącz do dyskusji: Cinema City kampanią chce zachęcić do częstszych wizyt w kinie