Polskie Radio znów uruchamia cyfrowe Radio Gwiazdka
W poniedziałek, 6 grudnia wystartowało cyfrowe Radio Gwiazdka, w którym non stop emitowane są świąteczne piosenki. Z kolei od południa w Wigilię przez cały okres świąteczno-noworoczny kanał Polskiego Radia przypomni polskie kolędy.
Jak co roku w okresie poprzedzającym Boże Narodzenie Polskie Radio uruchamia specjalny kanał muzyczny z przebojami świątecznymi. W poniedziałek, 6 grudnia wystartowało cyfrowe Radio Gwiazdka, które dostępne jest w aplikacji mobilnej "Polskie Radio" oraz na stronie Moje.polskieradio.pl.
"U nas każdy znajdzie coś dla siebie - entuzjaści Gwiazdki, Kevina, Last Christmas i Mariah Carey, tradycjonaliści śpiewający kolędy w rodzinnym gronie, miłośnicy klasycznych świątecznych przebojów, a nawet Grinch" - informuje nadawca.
W playliście nowości i przeboje z lat 40.
W repertuarze muzycznym stacji mają się znaleźć świąteczne przeboje z różnych okresów. Te najstarsze pochodzą jeszcze z lat 40. XX wieku. "Najbardziej charakterystyczne interpretacje bożonarodzeniowych piosenek wyśpiewają nam Bing Crosby, Judy Garland, Nat King Cole, Brenda Lee, Frank Sinatra, Dean Martin, Elvis Presley, Ella Fitzgerald i dziesiątki innych wybitnych głosów" - zachęcają autorzy kanału.
Współczesne wersje gwiazdkowych evergreenów wyśpiewają m.in. Wham!, Mariah Carey, Michael Bublé, Jessie J, Kelly Clarkson, Diana Krall, John Legend czy Ariana Grande.
Z kolei na liście tegorocznych nowości znajdą się m.in. Steve Perry (były wokalista zespołu Journey), Norah Jones, Gary Barlow (wokalista zespołu Take That), Rob Thomas, Pentatonix, gwiazda Broadwayu Kristin Chenoweth i kilka młodych gwiazd muzyki country (np. zespół Pistol Annies i Brett Young z przyjaciółmi).
Niespodzianki z różnych stron świata
Nadawca zapowiada, że nie zabraknie polskich wykonawców i niespodzianek w różnych językach z najodleglejszych zakątków globu.
Kolędy w cyfrowym Radiu Gwiazdka pojawią się od południa w Wigilię i będą grane przez cały okres świąteczno-noworoczny.
W ub.r. Polskie Radio osiągnęło wzrost przychodów o 9,45 proc. do 346,99 mln zł. Wpływy marketingowe skurczyły się o 33 proc., za to środki z abonamentu RTV i rekompensaty wzrosły o 27 proc., stanowiąc już 80,5 proc. budżetu nadawcy. Natomiast koszty zwiększyły się o 0,4 proc. do 326,6 mln zł.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Polskie Radio znów uruchamia cyfrowe Radio Gwiazdka