Czekoladki Delissimo w nowych opakowaniach od SaltPepper Brand Design
Firma Vobr wprowadza nowe opakowania czekoladek marki Delissimo. Za ich projekt odpowiada agencja SaltPepper Brand Design.
Czekoladki oferowane dotychczas pod marką Delissimo to mieszanka czekolady białej i mlecznej, pod którą mieści się lekkie nadzienie orzechowe wzbogacone chrupkami ryżowymi. Firma Vobro zdecydowała się na rozszerzenie portfolio produktów pod marką Delissimo rezygnując z dodatku ryżowych chrupek i wprowadzając czekoladowe praliny z aksamitnym nadzieniem w 3 wariantach smakowych.
Zespół projektantów SaltPepper Brand Design zdecydował, że na opakowaniach pojawią się atłasowe motywy. Wizualizacja wylewającego się spod atłasu nadzienia ma robić apetyczne wrażenie, podobnie jak demo produktu, do której ono spływa.

Całości dopełnia "pisane czekoladą" logo marki produktowej, złote akcenty oraz napis "ROYAL PRALINES". Kolory atłasu i nadzienia komunikują wariant smakowy pralin: czekolada mleczna z nadzieniem orzechowym, czekolada deserowa z nadzieniem kakaowym i czekolada biała z nadzieniem mlecznym.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Czekoladki Delissimo w nowych opakowaniach od SaltPepper Brand Design