Danone z nowym serwisem korporacyjnym
Wystartował nowy serwis korporacyjny firmy Danone. Za budowę i obsługę witryny odpowiada agencja OS3 multimedia.
Serwis korporacyjny www.danone.pl to platforma komunikacji z konsumentami marki Danone. W serwisie powstał dział CSR, będący odzwierciedleniem prowadzonej przez Danone polityki dobrych praktyk w zakresie dbałości o społeczeństwo, środowisko i pracowników. Jest też sekcja „Zdrowy styl życia” – baza wiedzy zawierająca porady żywieniowe przygotowane przez specjalistów-dietetyków oraz wskazówki profesjonalnego trenera, jak dbać o zdrowie i sylwetkę.
OS3 multimedia odpowiada za budowę i obsługę serwisu, w tym za całościową strategię zawartości strony, architekturę informacji opartą na wynikach badań potrzeb konsumentów oraz kreację.

Agencja stworzyła również serwis „Emilka”, zawierający system obsługi dostawców mleka. Poprzez dedykowany panel współpracownicy Danone mogą sprawdzić wyniki jakościowe dostarczanego mleka, a także dokonać rozliczeń finansowych. "Emilka" jest z jednej strony bazą wiedzy, a z drugiej platformą komunikacji Danone z producentami mleka.


Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: Danone z nowym serwisem korporacyjnym