Danuta Stenka reklamuje szkła Varilux
Essilor Polonia wystartowała z kampanią reklamową szkieł progresywnych Varilux. Promuje je aktorka Danuta Stenka - ambasadorka marki.

Spoty reklamowe o długości 15 i 30 sekund pojawiły się w mediach 12 października. Ich bohaterką jest Danuta Stenka, która ma uczyć Polaków, jak rozpoznać pierwsze objawy prezbiopii i skorygować skutki tego naturalnego procesu.
Prezbiopia to naturalna, fizjologiczna utrata zdolności oka do akomodacji na niewielką odległość. Jej charakterystycznym objawem jest niewyraźne widzenie w obszarze bliskim. To przypadłość, która dotyka osób po 40. roku życia.
Kampania reklamowa obejmie największe stacje telewizyjne, m.in. TVP, TVN i Polsat. Będzie również prowadzona w internecie.
Za zakup mediów odpowiada Mindshare.
Reklama telewizyjna

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Danuta Stenka reklamuje szkła Varilux