Dariusz Pawlak strategiem w Peppermint powred by Quad
Do zespołu agencji Peppermint powred by Quad dołączył Dariusz Pawlak, który objął stanowisko strategy plannera.

Pawlak zajmie się wsparciem konceptów komunikacji dla kluczowych klientów.
Do Peppermint przeszedł z agencji Generations Family & Young Marketing, gdzie przez prawie 3 lata pełnił funkcję stratega i new business managera. Odpowiadał za konferencję „Family Thinking”, wprowadzają agencję na rynek po procesie rebrandingu.
Doświadczenie zdobywał realizując projekty edukacyjne w agencji Eduinvest, gdzie brał udział w tworzeniu i implementacji Akademii Rozwoju Allegro, Akademii Rozwoju e-Commerce czy eventów z cyklu Google Agency Day.
Jako dyrektor kreatywny i członek zarządu agencji Hyperspace brał udział w organizacji międzynarodowych eventów wspierających scenę startupową (Startup Summit, ICT Summit).
Dariusz Pawlak pracował dla takich marek jak Nestle, Intersnack, Lego, Lorenz Bahlsen Snack-World, Ferrero, PGNiG, Danone, Allegro, IBM, Google, PKO, Ministerstwo Finansów czy PARP.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 
Dołącz do dyskusji: Dariusz Pawlak strategiem w Peppermint powred by Quad