SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dawtona po raz trzeci na Pol’and’Rock Festival

Firma Dawtona po raz trzeci gra z Fundacją WOŚP podczas Pol’and’Rock Festival jako sponsor Biegu „Policz się z Cukrzycą”. Marka współpracuje z Fundacją WOŚP od 8 lat promując zdrowe odżywianie, aktywny styl życia, ale również szerząc świadomość na temat cukrzycy.

mat.pras. mat.pras.

Festiwal Pol’and’Rock (wcześniej Przystanek Woodstock) to jeden z największych festiwali muzycznych w Europie. 

Wydarzenie organizowane jest przez Fundację WOŚP od 1995 roku jako forma podziękowania i spotkania dla wszystkich osób, które co roku angażują się w organizację i pomoc podczas Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Tegoroczna edycja wydarzenia rozpoczyna się 31 lipca na lotnisku Czaplinek-Broczyno w województwie zachodniopomorskim.

Imprezą towarzyszącą podczas Festiwalu jest Bieg „Policz się z cukrzycą”, który odbędzie się pierwszego dnia wydarzenia. Wystartuje w nim ponad trzy tysiące osób. 

Każdy z uczestników po zakończeniu biegu otrzyma od Dawtony, która jest głównym sponsorem tego wydarzenia, proteinowy mus Pokket z dużą zawartością białka WPC. Ten bieg to już festiwalowa tradycja, która łączy aktywność fizyczną z ważnym przesłaniem, jakim jest wsparcie dla osób zmagających się z cukrzycą. Bieg ma również promować zdrowy styl życia.

Jesienią, w ramach współpracy z WOŚP, do sklepów trafi limitowana edycja flagowego produktu Dawtony. Sok pomidorowy w butelce 300 ml będzie miał etykietę z charakterystyczną grafiką WOŚP, zaprojektowaną przez Jurka Owsiaka.

Dołącz do dyskusji: Dawtona po raz trzeci na Pol’and’Rock Festival

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Złote dzieci PO
Że jeszcze papa Wiśniewskiej i papa Gajewskiej nie wpadli na to, żeby zasponsorować imprezę. Córki swoich tatusiów miałyby kolejne 5 minut w mediach.
1 0
odpowiedź