Dekoral reklamuje się w telewizji
Trwa kampania sponsoringowa marki Dekoral, która promuje farbę do wnętrz Dekoral Moc Koloru. Obejmuje głównie telewizję, przygotowały ją Arena Media i LiquidThread.

W poniedziałek 9 maja wystartowała w telewizji kampania sponsoringowa marki Dekoral, która jest wspierana aktywnościami w VOD oraz całorocznymi bieżącymi działaniami reklamowymi SEM. Głównym celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki wśród konsumentów oraz promocja sprzedażowa farby Dekoral Moc Koloru. Kampania będzie emitowana w okresie maj-czerwiec.
Za zaplanowanie kampanii TV/VOD oraz SEM odpowiedzialna jest agencja Arena Media (Havas Media Group). Za koncept kreatywny odpowiada agencja LiquidThread.
Reklama telewizyjna

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Dekoral reklamuje się w telewizji