Delikatesy Alma promują „wyjątkowe prezenty, nieograniczone możliwości” na Boże Narodzenie
Sieć delikatesów Alma zaczęła już bożonarodzeniową kampanię reklamową, prowadzoną pod hasłem „Wyjątkowe prezenty, nieograniczone możliwości”. Akcja obejmuje prasę, internet i sklepy Alma.

Kampania promuje zestawy upominkowe, dostępne zarówno w sklepach stacjonarnych Alma, jak i sklepie internetowym Alma24.pl. Reklamy przekonują, że zestawy te nadają się na różne okazje (np. dla pracowników, partnerów biznesowych i rodziny), a ponadto przygotowano ich specjalne wersje (kosze świąteczne) z myślą o Bożym Narodzeniu.

Kampania jest prowadzona w prasie (pisma biznesowe, lifestylowe, tygodniki opinii), internecie (m.in. social media), w sklepach Alma (materiały POS) oraz poprzez działania bezpośrednie. Wystartowała w czwartek i potrwa do końca listopada.
>>> Przeglądaj najciekawsze reklamy z Polski i zagranicy w naszym dziale Kreacje

Kreacją reklam zajął się zespół graficzek Alma Market, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dział marketingu firmy.


Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Delikatesy Alma promują „wyjątkowe prezenty, nieograniczone możliwości” na Boże Narodzenie