SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Kampania Desperadosa z raperem ReTo

Marka Desperados w ramach kampanii „Bierz, co chcesz” zachęca do udziału w loterii promującej remix światowego hitu „Guao Guao”, stworzonego przez OVY ON THE DRUMS i MICRO TDH, który w polskiej odsłonie wykonywany jest przez rapera ReTo.  

materiały prasowemateriały prasowe

Z początkiem kwietnia wystartowała promocja „Bierz, co chcesz”. W ramach loterii zwycięzcy sami mogą wybierać nagrody, które chcą otrzymać. W tym roku do wygrania są kurtka Neige, głośniki, neony i nagrody pieniężne. Aby mieć szansę na wygraną, należy kupić piwo Desperados objęte promocją, a następnie zarejestrować na stronie kod spod kapsla lub zawleczki. Kody można rejestrować do 31 sierpnia 2025 roku.

– Aktywacja „Bierz, co chcesz” to idealne rozwinięcie globalnej kampanii „The Beer with Latin Vibe”. Dzięki zaangażowaniu lokalnego twórcy oraz przywróceniu tak lubianej loterii, działania są wiarygodne dla polskich konsumentów i pozwalają nam budować wizerunek najbardziej latynoskiego piwa w Polsce – mówi Michał Kacner, Brand Manager Desperados.

Za hitem„Guao Guao” kryje się kolumbijski producent muzyczny, artysta i autor tekstów – OVY ON THE DRUMS, a także wenezuelski raper, piosenkarz i autor tekstów – MICRO TDH. Teraz ten światowy przebój pojawia się w polskiej odsłonie. Wszystko za sprawą rapera ReTo, który nagrał go ze współpracy OVY ON THE DRUMS i MICRO TDH. Efektów tej kolaboracji można posłuchać na kanale YouTube. Do utworu powstał również teledysk. To nie pierwsza współpraca ReTo z Desperadosem. Artysta pojawił się już w ubiegłorocznej kampanii oraz tegorocznym spocie.

Za działania ATL marki, komunikację digital i w mediach społecznościowych w Polsce odpowiedzialna jest agencja Artegence. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja Hope. Reżyserem spotu jest Kuba Bujas. Za produkcję odpowiada dom produkcyjny Dynamo. 

Dołącz do dyskusji: Kampania Desperadosa z raperem ReTo

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ble
Mam powód, żeby tego nie kupić. Nie znoszę rapu i hip-hopu. Najbardziej skomercjalizowany gatunek "muzyczny" i najbardziej skomercjalizowana "subkultura". Wszystko kręci się wokół marek, sprzedaży szmat itp. badziewia. Do tego pozerstwo gorsze niż pośród korposzczurów. Dziękuję za uwagę.
odpowiedź
User
Justyna
Ale fajne 18 letnie szony się puszyczają na 𝗭𝗡A𝐌𝗖𝗜𝐄.𝗣𝐋
odpowiedź