Łukasz Zarębski dyrektorem operacyjnym w Artegence
Łukasz Zarębski objął nowo utworzoną funkcję director operations w agencji reklamowej Artegence.

Do obowiązków nowego dyrektora należą: zarządzanie procesami operacyjnymi, optymalizacja procesów wewnętrznych, nadzór nad projektami, wspieranie zespołów, w tym bezpośrednie zarządzanie zespołem obsługi klienta agencji, budżetowanie, monitorowanie KPI, wdrażanie innowacji technologicznych oraz strategiczne planowanie i raportowanie dla kadry zarządzającej.
Łukasz Zarębski raportuje bezpośrednio do zarządu.
Zarębski przez ponad rok zarządzał ekstrakt.studiem w roli dyrektora operacyjnego. To należąca do agencji Cut The Mustard jednostka zajmująca się komunikacją wizualną i projektami graficznymi.
Z samą Cut The Mustard Zarębski związany był przez ponad osiem lat. Przeszedł ścieżkę zawodową od account managera do dyrektora operacyjnego.
Wcześniej ponad pięć lat był consultantem PR w Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Łukasz Zarębski dyrektorem operacyjnym w Artegence