Dior reklamuje w telewizji perfumy Miss Dior Eau de Parfum (wideo)
Marka Dior ruszyła z polską odsłoną kampanii wspierającej zapach Miss Dior Eau de Parfum, którego ambasadorką jest Natalie Portman. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum (Dentsu Aegis Network Polska).
Spot będzie emitowany do końca września w wybranych stacjach telewizyjnych i jest częścią globalnej kampanii marki "What would you do for love?". W ramach globalnej kampanii Dior stworzył inicjatywę #Diorlovechain.
Za każde udostępnienie hashtagu na Instagramie i Twitterze marketer przekaże jednego dolara dla WE Charity - globalnej organizacji charytatywnej, która zajmuje się wspieraniem potrzebujących rodzin, zapewniając im środki niezbędne do wyjścia z ubóstwa i poprawiając jakość ich życia. Aktywację wspierają m.in. Natalie Portman, Johnny Depp, Bella Hadid, Robert Pattinson, Charlize Theron, Jennifer Lawrence czy Winnie Harlow.
Vizeum Polska od 2013 r. odpowiada za zakup i planowanie telewizji, mediów internetowych i outdooru dla należących do Dior zapachów J`Adore, Miss Dior oraz Sauvage.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Dior reklamuje w telewizji perfumy Miss Dior Eau de Parfum (wideo)