Discovery Communications z wyższymi przychodami, niższym dochodem netto
W 2015 roku koncern Discovery Communications zanotował wzrost przychodów o 2 procent, słabszy okazał się dochód netto, a liczba widzów na całym świecie przekroczyła trzy miliardy.
W komunikacie poinformowano, że w ub.r. Discovery Networks osiągnął przychody na poziomie 6,39 mld dol. To więcej o 129 mln dol., co oznacza wzrost rok do roku o 2 proc. Firma zaznacza, że co prawda jej amerykańska część zanotowała wzrost przychodów na poziomie 6. proc., jednak został on zamortyzowany przez 2-procentowy spadek poza USA oraz wahania kursów walut.

W raportowanym okresie koncern zanotował niższy dochód netto w porównaniu z rokiem poprzednim - 1,04 mld dol. Przychody z dystrybucji programów były lepsze niż w 2014 r. i wyniosły 3,06 mld dol. Słabszy wynik zanotowano jednak w segmencie reklamowym - 3 mld dol. w porównaniu z 3,08 mld dol. w roku poprzednim.


- W 2015 roku kontynuowaliśmy nasz dynamiczny rozwój wykorzystując do tego ugruntowane marki i wiodące platformy dystrybucji - podkreślił David Zaslav, CEO Discovery Communications. - Liczba naszych widzów przekroczyła na całym świecie 3 mld, wprowadziliśmy na rynek nowe sieci i zwiększyliśmy udziały w rynku. Poprzedni rok byl okresem stabilizacji, a my osiągnęliśmy stabilne wyniki finansowe. To daje nam dobre podstawy do dalszych wzrostów w przyszłości.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Discovery Communications z wyższymi przychodami, niższym dochodem netto