Disney+ wzmacnia zespół. Dołączyła dyrektorka odpowiedzialna za polskie produkcje
Magdalena Cieślak objęła stanowisko dyrektorki produkcji oryginalnych platformy Disney+ w Europie Środkowo-Wschodniej - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Będzie odpowiadać za produkcje lokalne serwisu realizowane m.in. w Polsce. Start Disney+ w naszym kraju nastąpi 14 czerwca.
Cieślak ostatnio była producentką w Polsacie. Wcześniej przez 20 lat związana była z firmą producencką Endemol Shine Polska. W roli szefowej produkcji fabularnych odpowiadała za produkcje serialowe i filmowe realizowane przez spółkę dla nadawców. Pracowała przy takich serialach jak "Stulecie Winnych" i "Krew z krwi 2" (oba produkowano dla TVP), "Skazane" (dla Polsatu) czy "Rysa" i Układ" (dla AXN i Polsat Box GO).
Magdalena Cieślak to kolejny manager, który dołączył do biura The Disney Company w Warszawie w związku ze startem Disney+. W kwietniu dyrektorem Disney+ w Polsce został Przemysław Pluta, który zajmuje się rozwojem serwisu, w tym m.in. marketingiem, pozyskaniem i utrzymaniem użytkowników.
Disney+ z promocją powitalną: 12 miesięcy w cenie ośmiu
Platforma Disney+ w Polsce ma ruszyć 14 czerwca 2022 r. W połowie kwietnia serwis rozpoczął w Polsce działania promocyjne na Facebooku i Instagramie. Miesięcznie polscy użytkownicy zapłacą za dostęp do Disney+ 28,99 zł. Można też zdecydować się na pakiet roczny płacąc jednorazowo 289,90 zł. Od 10 maja serwis oferuje pakiet powitalny - dostęp na 12 miesięcy w cenie ośmiu. Aby skorzystać z promocji, należy odwiedzić stronę disneyplus.com i zarejestrować się. Promocja trwa do 13 czerwca.
Użytkownicy Disney+ będą mogli korzystać z serwisu nawet na czterech urządzeniach jednocześnie. Przy wybranych tytułach będą mieć dostęp do funkcji IMAX Enhanced. Jednocześnie dostaną możliwość nieograniczonej liczby pobrań nawet na dziesięciu urządzeniach, a także będą mogli ustawić do siedmiu profili, w tym dostosowany specjalnie dla dzieci profil dziecięcy, który pozwala na dostęp do treści ograniczonych ze względu na wiek odbiorców.
Oferta serwisu Disney+ w Polsce
W ofercie nowego serwisu znajdą się nie tylko produkcje Disneya, ale także Pixara, Marvela, National Geographic, pod marką Star (FX, 20th Century Studios, Searchlight) i pod marką "Star Wars". W ramach ogólnorozrywkowych produkcji, w Disney+ będzie można zobaczyć takie tytuły jak „Simpsonowie” czy “Grey’s Anatomy: Chirurdzy”. Z kolei National Geographic przedstawi m.in serial dokumentalny „The World According To Jeff Goldblum”.
Serwis Disney+ wystartował w listopadzie 2019 r. Obecnie jest dostępny m.in. w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Australii, Nowej Zelandii, Puerto Rico, Belgii, Danii, Finlandii, Islandii, Luksemburgu, Norwegii, Szwecji, Portugalii, Austrii, Francji, Hiszpanii, Indiach, Indonezji, Irlandii, Japonii, Monako, Niemczech, Wielkiej Brytanii i Włoszech.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Disney+ wzmacnia zespół. Dołączyła dyrektorka odpowiedzialna za polskie produkcje