'Dobre Rady' liderem kobiecych miesięczników poradnikowych
W sierpniu 2009 roku spadła sprzedaż większości miesięcznikówporadnikowych adresowanych do kobiet. Najwięcej stracił magazyn"Claudia" (G+J Polska) a liderem w segmencie było pismo "DobreRady" (Burda Media Polska).
Sprzedaż ogółem miesięcznika "Dobre Rady" wsierpniu br. wyniosła 532 958 egz. (wzrost o 12 proc.) - wynika zdanych Związku Kontroli Dystrybucji Prasyopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazło się pismo "Kobieta iŻycie" (Wydawnictwo Bauer), które sprzedało się w ilości516 090 egz. (tytuł zadebiutował na rynku w październiku ub. r.), ana pozycji trzeciej uplasował się "Świat Kobiety"(Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą ogółem na poziomie 488 028 egz.(spadek o 13 proc.).
| sierpień | ||
| Wirtualnemedia.pl | 2009 | 2008 |
| ZKDP | Sprzedażogółem | |
| DobreRady | 532 958 | 475 948 |
| Kobieta i Życie | 516 090 | - |
| ŚwiatKobiety | 488 028 | 559 618 |
| Poradnik Domowy | 385 476 | 482 746 |
| Claudia | 281 595 | 422 681 |
| Olivia | 276 042 | 415 899 |
Porównując dane z sierpnia br. do danych z poprzedniego miesiącawidać, że największy wzrost sprzedaży ogółem odnotował miesięcznik"Olivia" (w górę o 16 proc.).
| 2009 | ||
| Wirtualnemedia.pl | sierpień | lipiec |
| ZKDP | Sprzedażogółem | |
| DobreRady | 532 958 | 498 215 |
| Kobieta i Życie | 516 090 | 514 518 |
| ŚwiatKobiety | 488 028 | 427 937 |
| Poradnik Domowy | 385 476 | 374 552 |
| Claudia | 281 595 | 285 169 |
| Olivia | 276 042 | 236 804 |
Wyniki sprzedaży prasy

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: 'Dobre Rady' liderem kobiecych miesięczników poradnikowych