„Świat Kobiety” świętuje jubileusz 30-lecia
W piątek 1 września na rynku pojawi się październikowe, jubileuszowe wydanie „Świata Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Pierwszy numer czasopisma ukazał się w 1993 roku.

Aby uczcić trzydziestolecie tytułu redakcja przygotowała materiały wspomnieniowe, nawiązujące do wieloletniej historii: przegląd archiwalnych okładek, ciekawostki z dawnych lat oraz wyjątkowe historie dwóch bohaterek, które prawie trzydzieści lat temu gościły na łamach „Świata Kobiety”. a które dziś dobrze znamy z telewizji - jako prezenterkę telewizyjną i aktorkę.
Ponadto w numerze znajdą się pomysły na jesienne przyjemności: zabiegi pielęgnacyjne pachnące różami, roślinne dekoracje balkonu w kolorach fioletu, oranżu i bordo, przepisy na znane na całym świecie jabłeczniki i smakołyki na duże i małe rodzinne uroczystości oraz najlepsze miejsca na relaksujący „babski wyjazd”. Eksperci podpowiadają, jakie codzienne nawyki zapewnią nam długie życie w zdrowiu i szczęściu, a „test 6 kapeluszy” pomoże rozwiązać każdy problem. Wydanie październikowe uzupełnia 7 modowych trendów na jesień oraz rozmowa z gwiazdą okładki – Gabrielą Muskałą, która opowiada o swoich jubileuszach, życiowych wyborach i kobiecej sile.
Specjalnie dla czytelniczek „Świata kobiety” zorganizowany został konkurs, w którym wygrać można atrakcyjne nagrody m. in. perłową biżuterię lub wyjazd do spa.
W miesięczniku, jak co miesiąc, dodatek ekstra – Poradnik dla domu.
Jubileuszowy numer pojawi się w dwóch wersjach cenowych: wersji podstawowej w cenie 3,99 zł lub z książką kulinarną „101 przepisów – Jesienne owoce na słodko i wytrawnie” w cenie 7,99 zł. Wydanie wspierają kampanie radiowe, reklamy w tytułach Wydawnictwa Bauer, w social mediach oraz online.

Średnia sprzedaż miesięcznika w okresie IV-VI wyniosła 114 376 egz. i była wyższa niż rok wcześniej o ok. 14 proc. (Audyt PBC, Dane za okres IV-VI 2023 (średnia sprzedaż wydania drukowanego)). Czytelnictwo tytułu wynosi 253 105 osób (Polskie Badania Czytelnictwa; lipiec 2022-czerwiec 2023; CPW; grupa celowa: osoby w wieku 15-75 lat, realizacja: Kantar Polska, Ogólnopolski Panel Badawczy Ariadna).
Wydawnictwo Bauer w ub.r. zwiększyło przychody o 2 proc. Zysk netto zmalał z 98,93 do 67,21 mln zł.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: „Świat Kobiety” świętuje jubileusz 30-lecia