'Dobre Rady" liderem, najwięcej straciła 'Olivia'
W styczniu 2009 roku spadła sprzedaż większości miesięcznikówporadnikowych adresowanych do kobiet. Najwięcej stracił magazyn"Olivia" (Marquard Media Polska) a liderem w segmencie były "DobreRady" (Burda Media Polska).
Sprzedaż ogółem miesięcznika "Dobre Rady" (Burda Media Polska) wstyczniu b.r. wyniosła 512 408 egz. (wzrost o 10 proc.) - wynika zdanych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazło się pismo "Kobieta i Życie"(Wydawnictwo Bauer), które sprzedało się w ilości 462 393 egz.(tytuł zadebiutował na rynku w październiku ub.r.), a na pozycjitrzeciej uplasował się "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) zesprzedażą ogółem na poziomie 436 201 egz. (spadek o 4proc.).
| styczeń | ||
| 2009 | 2008 | |
| ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
| Dobre Rady | 512 408 | 501 990 |
| Kobieta i Życie | 462 393 | - |
| Świat Kobiety | 436 201 | 506 853 |
| Poradnik Domowy | 408 621 | 448 590 |
| Claudia | 308 296 | 403 904 |
| Olivia | 240 347 | 352 753 |
Porównując dane ze stycznia b.r. do danych z poprzedniegomiesiąca widać, że największy spadek sprzedaży ogółem odnotowałmiesięcznik "Poradnik Domowy" (23 proc.).
| 2009/2008 | ||
| styczeń | grudzień | |
| ZKDP | Sprzedaż ogółem | |
| Dobre Rady | 512 408 | 475 102 |
| Kobieta i Życie | 462 393 | 450 943 |
| Świat Kobiety | 436 201 | 530 297 |
| Poradnik Domowy | 408 621 | 533 274 |
| Claudia | 308 296 | 329 551 |
| Olivia | 240 347 | 262 147 |
Wyniki sprzedaży prasy

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: 'Dobre Rady" liderem, najwięcej straciła 'Olivia'