Dobrosława Sudnikowicz, Paulina Krawul i Ewelina Foltyńska w altavia.kamikaze
Do zespołu agencji altavia.kamikaze dołączyły trzy nowe osoby: Dobrosława Sudnikowicz i Paulina Krawul jako graphic designerki oraz Ewelina Foltyńska na stanowisko junior graphic designer.
Dobrosława Sudnikowicz karierę zawodową rozpoczynała w firmie Idemia, tworzącej rozwiązania IT z obszarów takich jak: weryfikacja tożsamości, płatności cyfrowe, internet rzeczy i wirtualizacja klasycznych narzędzi - pracowała w niej w latach 2017-2020. Od 2020 r. prowadzi również własną działalność, pod marką Dobra Graficzka współpracując z marketerami i agencjami, w tym m.in. właśnie altavia.kamikaze. W altavia/kamikaze jako graphic designer dołączyła do zespołu pracującego dla Shell.
Paulina Krawul karierę w branży rozpoczynała w 2014 roku, początkowo jako freelancerka (fotografia i grafika). Później pracowała m.in. w KL Trade i Aquafilter Europe, a ostatnio w agencji Faina Lifestyle, zajmując się przygotowywaniem zarówno materiałów digital jak i do druku, a także wykonaniem zdjęć oraz montażem krótkich filmów. W altavia.kamikaze zajmować się będzie przede wszystkim przygotowywaniem kontentu dla L'Oréal Luxe.
Ewelina Foltyńska jest absolwentką Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi, którą ukończyła w 2021 roku i od tamtej pory pracowała w agencji The New Look, jako projektant graficzny. W altavia.kamikaze jej zadaniem będą prace przede wszystkim dla L'Oréal Professionnel.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Dobrosława Sudnikowicz, Paulina Krawul i Ewelina Foltyńska w altavia.kamikaze