Ponad 800 tys. widzów obejrzało premierę programu „Doda - 12 kroków do miłości” w Polsacie
Pokazany w sobotę wieczorem w Polsacie pierwszy odcinek nowego show „Doda - 12 kroków do miłości” oglądało średnio 811 tys. widzów, a przynajmniej przez 1 minutę program dotarł do 2,71 mln osób.
W sobotę, 3 września br. o godz. 20.00 Polsat pokazał pierwszy odcinek nowego cotygodniowego programu „Doda - 12 kroków do miłości”. Średnia widownia emisji wyniosła 811 tys. osób. Przełożyło się to na 7,17 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,08 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,97 proc. w grupie 16-59 - wynika z udostępnionej portalowi Wirtualnemedia.pl analizy Media Context, opartej na danych Nielsen Audience Measurement.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Przynajmniej przez 1 minutę program śledziło 2,71 mln osób w grupie 4+.

Dorota Rabczewska na potrzeby programu „Doda - 12 kroków do miłości” na 40 dni zamieszkała w wynajętym luksusowym domu. Piosenkarka spotkała się osobno z 12 mężczyznami z różnych środowisk i o różnym statusie społecznym, wybranymi na podstawie jej preferencji.
Po serii 12 randek Doda wybrała czterech, z którymi spotkała się kolejny raz. Na koniec wskazała jednego i spędziła z nim romantyczny weekend. W programie piosenkarce towarzyszyli najbliższa przyjaciółka Oliwka, oficjalny sobowtór Mariusz Ząbkowski „Dżaga” oraz terapeuta Leszek Mellibruda, z którym Doda omawiała spotkania z kolejnymi kandydatami.
Zdjęcia do reality-show realizowane były wczesnym latem, prace na planie zakończyły się w połowie lipca br. Dorota Rabczewska na ten czas zamieszkała w willi za 4 mln zł.
Za realizację programu odpowiada Rochstar, reżyserią zajął się Michał Majak, a producentem kreatywnym jest Pascal Litwin.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 8,19 proc.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Ponad 800 tys. widzów obejrzało premierę programu „Doda - 12 kroków do miłości” w Polsacie